Free the nipple!

15. června 2015 v 22:14 | Nico |  Nico

Jak to tak vypadá, články vycházejí jednou za měsíc. A hrozně mě to štve.
Ono to není tak, že bych neměla vůbec čas, spíš že když mám čas, tak nemám náladu a když čas nemám, nebo nemám po ruce notebook, tak bych psala. Bez nálady se psát jednoduše nedá. Pokud jste taky bloger, nebo něco podobného, tak mě jistě chápete. Jen mi vrtá hlavou, jestli je psaní opravdu můj koníček. Když to má totiž někdo jako koníček, věnuje se tomu několikrát do týdne a baví ho to téměř pořád.
Taky můj styl psaní není nic moc. Mám ve třídě spolužáka, který píše úplně luxusně, jen ho to nebaví. Ale myslím si, že kdyby ho to bavilo, mohl by být klidně spisovatel. Strašně mu to závidím a pak se i stydím za ty svoje slohovky, nebo články.

No a dnes bych vám chtěla přednést svůj názor na jednu věc, kterou nedokážu definovat jedním slovem. Nebo možná můžu? Snad se tomu dá říkat feminismus.
Stále častěji se totiž setkávám s něčím, co mě zvlášť v dnešní době dost udivuje.
Nejvíc jsem o tom začala přemýšlet, asi když jsem byla s Elzou (bývalou spoluadminkou a mojí kamarádkou) venku. Bylo fakt děsné vedro a my šly dva kilometry od ní k nám. Měly jsme půjčený kamarádův longboard, a tak jsme se na něm střídaly a jely po vedleší silnici, kde skoro nikdo nejezdí. Elza si jela předemnou a mně bylo už vážně vedro, ještě když jsem měla batoh s věcmi. No a tak jsem protstě řekla, že na to seru a sundám si tričko. Komu to vadí? Nikdo tu není a je to to samé, jako kdybych měla plavky. To co mi Elza řekla mě dost zarazilo. "Nedělej ze sebe děvku a oblíkni se."
A tady to asi začalo nejvíc. Už párkrát se mi stalo, že jsem se o téhle věci dohadovala s kamarádkami.
Hele lidi. Proč bych sakra nemohla chodit v podprsence, když je to stejné jako plavky??
Zakrývá to stejná místa, vypadá to skoro stejně a přiznejme si, že dneska se plavky vyrábějí na stejném principu jako podprsenky. (Vycpávky, kostice a kolikrát vycpávky navíc! Je celkem problém sehnat plavky, které bych nemusela pořád ždímat, plavalo se v nich pohodlně a moje prsa v nich nevypadala 2x větší.) Nevidím v tom rozdíl, tak proč hned děvka?
A druhá věc. Proč kluci mohou chodit bez trička a holky ne? Kluci mají taky prsa jen vypadají trochu jinak.
Je to věc, kterou podporuje například taky Miley Cyrus, protože i ona je zastánkyně toho, že ženy a muži jsou si rovní. Proč by tedy ženy nemohly ukazovat stejně jako muži? Protože si někdo vymyslel, že se to nehodí?
Jedno moc super děvče, které můžete znát třeba z Ask.fm pod jménem Květinka, píchá piercigy. Mezi její práce patří třeba propíchnuté bradavky a tím se pak chlubí na instagramu. (Třeba kvůli reklamě a tak..) No a ty fotky jsou nahlašovány zřejmě velmi zakomplexovanými lidmi a následně pak smazány. Teď mi vysvětlete kde je problém? Vy snad bradavky nemáte? To vám dělá takový problém je vidět?
Když se vyfotí kluk bez trička (a jsou mu tam vidět bradavky) na instagram, všechno je ok. Jakmile to ale udělá holka, je hned děvka, kurva a kdo ví co ještě. Její fotky jsou pak smazány, nebo je deaktivovaný instagram.
Tohle nechápu.
Možná to zní divně od patnáctileté holky, ale takhle to vidím já. Teď mě ale opravdu zajímá váš názor, takže mi prosím do komentářů napište, co si o tom všem myslíte. Měly by podle vás ženy mít právo ukazovat stejně jako muži? Nebo je to pro vás absolutně nepřípustné?
Já doufám že se vám článek líbil a někdy se na můj blog zase vrátíte.

Nico
 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 -M -M | E-mail | Web | 16. června 2015 v 21:19 | Reagovat

miley nemám ráda ani ji neobdivuju spíš se mi hnusí ale to je věc názoru :) ale máš pravdu copa dneska někdo pozná rozdíl mezi podprsenkou a plavkama ? ne ! jako taky nechápu proč kluci můžou ukázat více něž my  holky ..

2 Teruš E. Teruš E. | E-mail | Web | 17. června 2015 v 10:52 | Reagovat

Nemám moc Miley ráda za její chování, ale s těmi plavkami a podprsenkami s tebou naprosto souhlasím. Podprsenka a horní díl plavek je naprosto to samé, tak proč nemohou dívky chodit v podprsence bez trička, ale v plavkách chodit může?
Děkuji za tento článek, doteď jsem nad tím moc nepřemýšlela =)

3 Míša Míša | 17. června 2015 v 13:05 | Reagovat

naprosto souhlasím, miley obdivuju ze stejného důvodu jako jsi uvedla ty ve svém článku, plavky a spodní prádlo, mně by nevadilo chodit venku v plavkách tak proč ve spodním prádlo jo? taky mám jednu příhodu, kamarádce jsem v telefonu ukazovala fotku a najednou tam byla jedna kde jsem byla ve spodním prádle a on že "proč tady máš svojí polonahou fotku" tak jsem jí vysvětlila že jsem to fotila jen pro přítele a hned jsem byla za děvku.. nerozumím tomu, když jsou holky na pláži a chodí nahoře bez tak nikdo nic neřekne ale když jdou v šortkách a podprsence čímž zakrývají mnohem větší část těla hned je kolem toho keců..nedělá mi problém si někde venku sundat tričko a jsem za to ráda, samozřejmě ne třeba v obchodním centru, tam bych v plavkách taky nešla protože se to nehodí ale když se jdu projít někam ven kde třeba ani není tolik lidí tak proč ne? super článek!

4 Tweery Tweery | Web | 17. června 2015 v 15:27 | Reagovat

Vidím to úplně stejně a nechápu ty zakomplexovaný idioty/krávy, kterým toto vadí. Taky jsem jednou přidala na jedny stránky fotky ve spodním prádle s tím, že na sebe nemůžu sehnat plavky, jelikož mám větší prsa a těžko něco seženu.. N, hned se objevily komenty typu - vystavuješ se tu jak děvka, je to nevhodný a podobně, ale když dá někdo fotku v plavkách tak to je v pohodě? Tyvole? Umí ty lidi aspoň trošku přemýšlet?? Vůbec jsem tohle uvažování nepochopila.. Ano, podle mě jsme si všichni rovni a nevím proč by si žena nemohla svlíknout i podprsenku bez toho, aby si na ní někdo ukazoval a hned jí kvůli tomu odsuzoval. Tohle kurevsky nesnáším,  kdyby mi tohle řekla tvoje kámoška, tak jí ubalím takovou, že se z toho svalí na zem.. Trošku to postrádá logiku..

5 Nico Nico | Web | 17. června 2015 v 20:59 | Reagovat

Děkuju všem za skvělé komentáře! :) Jsem ráda že se mnou alespoň někdo souhlasí. :)

6 Terezka Ohnsorge Terezka Ohnsorge | Web | 10. července 2015 v 13:31 | Reagovat

Miley mi opravdu nesedla, ale můj názor se od tvého o moc neliší. U vody je divnej každej, kdo sedí v tričku, ale na louce je holka v plavkách coura a nedej bože, aby se dovolila tak třeba vyfotit. Jako dobře, když to udělá 11-ti letá slečna, je to trochu zvláštní, ale sakra společnost si asi neuvědomuje, že je nám horko. OK, opravdu si to asi neuvědomuje, což vysvětluje koláče v jejich podpaží (awww). Ženská si sundá vršek od plavek a je coura. OK, pochopím, že si na ná každej druhej chlap ukáže, protože je to prostě pěkná pokoukaná, ale závistivý a zakomlexovaný jazyky to hned použijou proti.. Prostě je to postavený na hlavu.

7 V V | 10. července 2015 v 20:34 | Reagovat

Myslím si, že je více lidí, kterým to nevadí a neřeší to, než těch, co to odsuzují (ano, jsou to hlavně lidé s komplexy, kteří se neradi ukazují).

Nezáleží na tom jestli máš plavky nebo spodní prádlo, v plavkách můžeš taky vypadat jako coura. Souvisí to i s tím, jak se chováš.

Tvoje kamarádka se asi cítila "ohrožená". Nejspíš ti to řekla proto, že by jsi na sebe přitahovala větší pozornost než ona - i když tam třeba nikdo nebyl :D. Potřebovala říct něco, aby se cítila lépe a tebe trochu "shodila". Moje kamarádka mi už taky řekla něco podobného a to mi šlo jen trochu vidět břicho. :D

Závěr: VŽDYCKY se najde člověk, kterému se něco nelíbí. Ty s tím nemůžeš nic dělat, max. ho ignorovat.

8 Antia Antia | Web | 11. července 2015 v 9:25 | Reagovat

Taky mi je patnáct a názor mám stejný. Takže řeknu jenom free the nipple! :D

9 Nico Nico | Web | 11. července 2015 v 10:10 | Reagovat

Moc děkuju za super komentáře! :)

10 Tery Tery | Web | 11. července 2015 v 19:31 | Reagovat

Mám stejný názor :D Kluci maj taky prsa a stejně si můžou po ulici chodit bez trička a holky jako ne? Holky maj navíc ještě podprsenku.

A s mojí kámoškou to mám úplně stejný. Taky se stará o to o co nemá. :-?

11 Tery Tery | Web | 11. července 2015 v 19:32 | Reagovat

Btw dala jsem ti hlas na miss blog.cz

12 Michelle B Michelle B | Web | 13. července 2015 v 17:52 | Reagovat

Zajímavý názor :) Musím říct, že některé holčiny, které se takhle vystavují, mi opravdu přijdou lacině. Ale spíš je to o tom, že ony tak působit chtějí. Vystrčené všechno, co jde, laciný výraz a soudnost v tahu. Ale jinak, taky si občas v horku sundám tričko a chodím v podprence (né teda po městě :D), protože přesně jak píšeš, je to jako plavky.. :)

13 Starsy Spirit Starsy Spirit | Web | 10. srpna 2015 v 14:29 | Reagovat

Jako chodit v podprsence, ok, why not, je to jako plavky a mnohdy plavky odhalují ještě více, než samotná podprsenka.

Ale s úplně nahýma kozama bych ven nešla. Jasně, kluci je mají taky, ale přeci jenom vidím mezi tím nějaký rozdíl. (Pohlavní dvojtvárnost. Muži a ženy mají jiné pohlavní orgány, co je třeba zakrýt. Nám nevisí dolu penis, jim zase prsa. Vidím v tom jistou souvislost.)

Jsem feministka, ale pro volné bradavky nelobuji. :)

14 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 14:46 | Reagovat

Moje maminka vždy říkala, že není ostuda se svléknout, ostuda je zírat...
Takže pokud není Tvoje postava vyslovená hrůza (100 kilo a podobně), což myslím není, pak by ses neměla stydět za to, že se svlékneš. Stydět by se měl ten, kdo se bude bezostyšně dívat :-)

16 Lisi Lisi | Web | 10. srpna 2015 v 15:01 | Reagovat

Pokud se žena cítí t dobře, ne

17 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 15:03 | Reagovat

Hej jo, taky si chci ve vedru chodit bez trika, ale je to těžký, když na mě po Praze lidi divně čučí už jenom, když je vidět, že nemam podprdu...

18 Lisi Lisi | Web | 10. srpna 2015 v 15:03 | Reagovat

Pokud se žena tak cítí dobře, nevidím důvod, proč by je ukázat nemohla. K té podprsence- kolikrát vypadají i jako plavky, takže mi to, kde nikdo není rozhodně nepřipadá nepatřičně.

19 Simka Simka | Web | 10. srpna 2015 v 15:05 | Reagovat

[13]: Já mohu souhlasit. ;-)

20 Weiler Weiler | Web | 10. srpna 2015 v 15:14 | Reagovat

A přesně proto má cenu bojovat za rovnoprávnost! :D Víc koz na ulici! :-D

21 Tee Tee | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 15:21 | Reagovat

Prijde mi to celkem na hovno ze kdyz mi je vedro tak bych musela mit plavky aby to nebylo nepatricne :/

22 J. J. | Web | 10. srpna 2015 v 15:29 | Reagovat

Máš naprostou pravdu, jednou jsme byli u kamaráda a nečekaně se udělalo hrozné teplo, žádná z holek nebyla schopná se svléknout do spodního prádla kromě mě, přitom každý den můžete vidět na instagramu jejich fotky v plavkách. :)

23 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 10. srpna 2015 v 15:31 | Reagovat

Pravdou je, že rozdíl mezi plavkami a podprsenkou taky nevidím. A jsem toho důkazem, jelikož bych si dvoudílné plavky na sebe prostě neoblékla. Ukazují až moc a já nemám potřebu se vytavovat všem v okolí. Zas na druhou stranu, respektuju to a je mi tak nějak jedno, jestli lidi nosí to či ono. Nicméně i mně je nepříjemné, když jdu po městě a naproti jde nějakej kluk bez trika. Ne, že by mě to pohoršovalo, ale mám pak dojem, že je těm lidem docela jedno, jestli je někdo očumuje a přijde mi, že si sebe moc neváží, když má úplně každej možnost podívat se. Myslím si, že lidské tělo je skvost, který by se měl každý opečovávat a předvádět ho v celé své kráse jenom výjimečným lidem. A ne ho vystavovat, jak fotky ve výloze... Ale říkám, ať si každej dělá co chce, ať si lidi chodí třeba nazí :))).

24 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 10. srpna 2015 v 15:35 | Reagovat

No mě spíš vadí přístup, že pod trikem musím mít podprsenku. Já chci chodit bez kozokšír, moje holky mají rády svobodu! :-D

Ale zase třeba úplně nahoře bez není úplně košér, přece jen na silnicích a podobně tím odvádíš pozornot řidičů ;-)

25 Grumpy Grumpy | Web | 10. srpna 2015 v 15:35 | Reagovat

Možná tě to překvapí - ale mezi ženami a muži jsou rozdíly! (A to nejen v tělesné stavbě.) Chodit v podprdě, když je ti horko, navíc někde, kde skoro nikdo není, to je v pohodě. Ale ve společnosti je to trochu jiné. Rovnoprávnost je sice hezká věc, ale pak je tu věc, které se říká soudnost, a na kterou spousta lidí poslední dobou dost zapomíná. Souhlasím tedy s komentářem [13]:.

Myslím, že se nedožiju dne, kdy by lidé řešili skutečné problémy místo toho, kdo může chodit s ceckama ven a kdo ne.

26 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 15:44 | Reagovat

Plavky nebo podprda jsou mi úplně jedno. Ale s holýma kozama je to blbost. Především proto, že by se zvedlo výrazně procento znásilněných žen. Je třeba pochopit, proč tomu tak je, z více stran.
Miley má dobrou hudbu, ale chování prostitutky a je to jen obyčejné vyfetlo.

27 Illumináti Illumináti | Web | 10. srpna 2015 v 15:48 | Reagovat

wow
       such prsa
          very feminismus
       so podprsenky x plavky
           8-)  8-) 8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)

28 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 10. srpna 2015 v 16:04 | Reagovat

No, ono ani aby chlap ve společnosti bez trička, překvapivě, není slušná věc. Plus druhotné pohlavní znaky jsou druhotné pohlavní znaky. Holka s prsama venku je to samý jako chlap s penisem venku (jedno akorát společnosti přijde hezčí, tak to často zobrazuje, a druhé ne). A pokud podprsenka vypadá stejně jako vršek plavek, v pořádku, jen do ní... na koupališti, kam plavky patří. Ona spousta podprsenek prostě jako plavky pořád nevypadá a i když jo, má svůj účel. Jediný, co by mi přišlo v pohodě, by snad byla sportovní, která už tak vypadá jako ultrakrátký tílko (a je to velká pohoda, jiné nenosím :D), ale jinej důvod ukazovat spodní prádlo nevidím. Chlap polonahej nebo ve spodním prádle taky není v pořádku, když to není doma nebo na zahradě, tak proč by měla být holka.

29 Poppy Poppy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 16:12 | Reagovat

Myslím si, že jediný rozdíl mezi ženskou a mužskou bradavkou (nepočítaje rozdíl ve vzhledu) je ten, že ženská bradavka vzruší mnohonásobně větší počet lidí než bradavka mužská. A teď je otázka, zda je to nějaký relevantní důvod k tomu některé bradavky zakrývat/mazat a některé ne.

30 Fanousek agels Fanousek agels | Web | 10. srpna 2015 v 16:17 | Reagovat

Plavky teda nejsou to samé jako spodní prádlo! Díváš se na věc ze špatného úhlu. Vezmi si, že muži sice ukazují bradavky, ale nikdy na nich nenosí ani spodní prádlo, ani plavky. Zatímco kdyby šel muž po ulici jen v trenkách asi by to lidi zaráželo. Stejně tak, kdyby žena šla po ulici nejen s odhalenou podprsenkou, ale i kalhotkami. Akorát že ženy nosí dva díly jak spodního prádla, tak plavek. Nic o historii toho všeho nevím, ale spodní prádlo a plavky prostě není totéž. Spodní prádlo je intimnější. Proto se také lidé koupou v plavkách, a nikoli ve spodním prádle.

31 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 16:27 | Reagovat

Tak ukaž tvoje bradavky... sakra.

#anochcemejevsichnividetprotozejsmenadrzeni

32 J. J. | Web | 10. srpna 2015 v 16:48 | Reagovat

[23]: Bože to je přesně to, co jsem chtěla napsat. Nicméně tys to napsala líp. :D

33 Ari Ari | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 16:51 | Reagovat

Ja osobne s tým nemám žiaden problém, ale dnešnej spoločnosti sa skrátka nedá vyhovieť. Je pravda, sú nejaké štandardy v chodení von, ale ako si písala, dať si dole tričko a ísť len v podprsenke, hlavne keď tam nikto nebol je podľa mňa úplne ok. Samozrejme, iné by to bolo asi v nejakom meste, ale tam ani chlapi nechodia bežne bez trička.

Čo sa týka tých bradaviek, hej, ono je to podľa mňa vlastne jedno, zvlášť čo sa týka fotiek na instagrame. Podľa mňa, ak s tým niekto nemá problém, prosím, nech sa ukazuje na internete ako len chce. Keď s tým niekto má problém, tak je to skrátka jeho problém. Ak sa na to nechce pozerať, nech proste toho oného užívateľa, ktorý takéto fotky zdiela nefollowuje. Amen.

34 konecnestebou konecnestebou | 10. srpna 2015 v 17:22 | Reagovat

1. V plavkách a podprsenkách s tebou naprosto souhlasím. Je ale fakt, že já sama bych si na veřejnosti nesvlíkla triko, pokud bych měla podprsenku, jen kdybych měla plavky, což mě teda samu překvapuje, protože v tom prostě není rozdíl! :D
2. Každopádně si nemyslím, že by se ženy měly ukazovat stejně, jako muži. Podle mě význam mužskýho poprsí od ženskýho je úplně jinej. Pro mě osobně je ženský poprsí něco jako poklad, kterej si musíš střežit a umožnit k němu přístup pouze jedný osobě.

35 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 10. srpna 2015 v 17:23 | Reagovat

Přijde mi, že tu je trochu brnknuto na feministickou strunu. :-D Ale to je každého věc, každý má právo na názor.
Já si ale myslím, že ta rovnoprávnost spočívá úplně v něčem jiném než v pohledu na odhalený hrudník. ;-) Takže, je samozřejmě jasný fakt, že muž i žena jsou lidskými bytostmi (to není vtip, stačí se podívat ještě do vcelku nedávné historie :-D ). Tož dneska už tedy víme i to, že jako lidské bytosti jsou si rovny. Žena i muž stejně jí, stejně se učí i milují, ... Ale proč je tedy muž a žena? Proč nebyli stvořeni jen muži? Nebo ženy? Proč bylo nutné stvořit oba? Z toho nám tedy vyplývá, že jeden není naprosto stejný jako druhý. Proto je tedy vhodné, aby každý žil v odlišných podmínkách a plnil odlišné úlohy. Protože slova ´´žádné rozdíly´´ vlastně na ženy působí jako podvod. Taková myšlenka se nakonec projeví tak, že ničí podmínky vhodné pro ženy. Takže ta rovnoprávnost vůbec nespočívá v tom, jaké svršky na sobě daný jedinec má/nemá, ale ve věcech, které ovlivní život naprosto odlišným způsobem... Co jsem to zas, pro všechno na světě, napsal? :-D No prostě, existuje jiný pohled na ženu a muže a myslím, že takový pohled, co se týká úcty a chování, je naprosto v pořádku.

[31]: :-D  :-D  :-D

36 bejbe bejbe | 10. srpna 2015 v 17:34 | Reagovat

Nemůžu si pomoct. Tak tedy.
Představ s že bude nějakýmu týpkovi, který sedí vedle tebe v buse hrozné horko. Rozepne si kalhoty, sundá je roztáhne nohy a pohodlně si koule provětrá. Chuťovka co? A neříkej, že je to něco jiného. On má přeci na koupáku podobný model, akorát že plavek. Už vidím to nadšení až si  nějaká bába upocená na lavičce  sundá triko a vyvalí povislé 7ky ven a ty ji pogratuluješ jak je nezávislá. Plavky jsou plavky, sportovní podprda sportovní podprda a spodní prádlo spodní prádlo - nebo taky jinak - pokud si někdo vybírá plavky co spíš připomínají sadu z erotic city není divu že mu pak nošení podprdy bez trika, příjde naprosto normální :D To samé můžeme říci o šatech  - šaty jako  šaty, jenže jsou šaty které máš pod zadkem 30cm a nekdy sotva 5 to je sákrá rozdíl. Bez urážky všem :D Ale noste si co chcete, nebo klidně nenoste ale nepočítejte jen s kladným názorem.

37 userka userka | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 17:46 | Reagovat

Úplně bez ne, to by nezůstalo už žádný tajemství... Ale v tý podprsence, když jste tam byly samy dvě, nevidím problém. S kým se to jako kamarádíš? o:) :-D Ale třeba vzít si jenom podprsenku do města mezi lidi, to už by mi přišlo trochu  moc. Tuhle jsem viděla asi dvanáctiletou (ale vyvinutou) slečnu jenom ve spodním prádle a na tom měla tohle: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1WRkXIXXXXXbRXpXXq6xXFXXXN/macacao-feminino-2015-Overalls-Sexy-Black-Lace-Nude-Illusion-font-b-Knotted-b-font-Key-Hole.jpg a jako... kdybych byla chlap, tak na ni mám fakt chuť, protože taková vyzývavost je i na mě moc.

38 Denisa Kwapulińská Denisa Kwapulińská | 10. srpna 2015 v 18:06 | Reagovat

Podprda podle mě není zas až takový problém, když vypadá normálně, nicméně není divu, že se na to člověk dívá jinak, přece jenom to patří k intimnímu oblečení, chlapi se taky neprocházejí ve slipech po městě =)
Úplně bez, tady problém vidím, nebo spíš, to už bychom rovnou mohli všichni chodit nazí, jaký je v tom pak rozdíl? Teda narazit ve městě na hordu nahatej ženskejch a chlapů tak se nejspíš leknu a zdrhám, na koupališti, v sauně a jiných podobných zařízení no problem, ale odsaď podsaď...

39 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 18:45 | Reagovat

Ať si řeší kdo chce co chce, ale jestliže plýtváte energií na uvažování o tomhle, no... :D

Na druhou stranu máš pravdu, protože třeba v létě je to neúnosný. Když se ty pitomý svršky od podprsenek nasáknou, a pak to schne ještě hodinu, aniž by bylo možný si to sundat - nebo alespoň bez pozornosti všech kolem -.-

40 Arien Arien | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 18:54 | Reagovat

Máš naprostou pravdu, občas mě taky štve že si prostě nemůžu sundat tričko, zvlášť v takovém vedru a taky mi vždycky přišlo nespravedlivé, že kluci si tohle můžou dovolit. Tohle to pravidlo určitě vymysleli chlapi protože záviděli. :-D

41 pocitynecity pocitynecity | 10. srpna 2015 v 18:56 | Reagovat

Cyrus je záměrně laděná do vzledu čubky, protože hodná kočenka alá Montana se už lidem zajídala. Je to prostě imič, stejně jako bláznivost Lady Gagy.
Takže její manažery vynucené názory bych bral s veeelkou nadsázkou.

A co se týče bradavek, tak to asi bude tím, že mužská prsa nejsou sexuálním objektem ani krmením pro děti, proto ano, jejich vystavování je kurvovité.
Pokud vás štve, že se logicky v létě vše namočí, až už od vody nebo potu, není nic snažšího než se pravidelně převlékat a to NENÁPADNĚ.
Podprsenka je SPODNÍ prádlo, ne free doplněk pro volný čas.
Takže kamarádka měla pravdu, pokud se chceš odhalit, zvol plavkový vršek a nikdo se nebude ničemu divit.

Muži s ženami si totiž v jistých věcech rovnoprávní nejsou.
Je to jako srovnávat veřejné močení - " když může chlap zalízt za sloupek, tak já taky". "Když chlastá chlapo, je to stejný jako když chlastá ženská".
"Můžu mluvit sprostě, když chlapi taky".
Ne, nemůžeš.

42 Morell Morell | Web | 10. srpna 2015 v 19:21 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Ostatně, dkyby chodily holky odhalený stejně jako kluci, brzy by po nich nikdo ani nezýral, páč by bylo "koziček" všude plno. Mě to taky štve, navíc se nám v podprsence našše výbava akorát tak potí, protože na ní máme v tomle hicu vrstvy navíc - to přece není ani zdravé, mít zapařená prsa!

43 sashawrites sashawrites | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 19:45 | Reagovat

Často o tom taky takhle přemýšlím, ale asi mám v hlavě zakódované právě to, co tady kritizuješ. Už jako malé mi přišlo divné, že plavky jsou prostě v pohodě, ale jak se někdo vyfotí nebo ukáže v podprsence, hned je to pohoršující.

44 Olja:) Olja:) | Web | 10. srpna 2015 v 19:47 | Reagovat

Musím říct,že na jednu stranu s tebou souhlasím :) proč chlapi můžou chodit bez trička třeba kolikrát i do obchodu,kam se to podle mě teda totálně nehodí,ale kdyby přišla ženská byť třeba v plavkách tak na ní hned všichni divně koukají? Nedejbože kdyby chodila nahoře bez .. tak na ní snad někdo zavolá policajty. Nejsem jako zase úplně zastáncem toho,aby holky chodili třeba úplně nahé nahoře :DD ale tu podprsenku a plavky bych taky docela brala,aby přestali všichni tolik řešit :)

45 Krejdom Krejdom | Web | 10. srpna 2015 v 20:19 | Reagovat

Tak mně třeba vadí většinou i ti kluci bez trička. Takže rovnost klidně, ale směrem k tomu, aby byli i oni oblečení.

46 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:26 | Reagovat

No jasněéééé, já jsem pro bradavky. :-D

47 Pufflie Pufflie | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:34 | Reagovat

Já teda nevím no. To, co tady tvrdíš s těma plavkama je pěkná kravina :-D  :-D Já mám pocit, že spíš plavek s vycpávkama je minimum.

Beru, že podprsenka je dost podobná jako plavky, beru to (když s tím člověk nejde vyloženě na náměstí...), ale srovnávat mužská a ženská ňadra je "trochu" mimo mísu.

48 Nettie Nettie | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 21:03 | Reagovat

Plavky jsou plavky, spodní prádlo spodní prádlo. Už dávno mi nevadí převlíkat se před kamarádama (holky, kluci, je to jedno). Ale jít třeba do města v podprsence by se mi asi moc nechtělo. A když už jsme u toho, tak ani v plavkách.
Ale v té situaci, jak jsi psala, že jste šli s kamarádkou po málo frekventované silnici, to bych problém neměla :D

49 Nettie Nettie | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 21:04 | Reagovat

[46]: Že ty ses zasekl na ilustracích a článek jsi nechal článkem? :-D  :-D

50 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 21:10 | Reagovat

[49]: Ten článek jsem chápal tak, že je spíš určen ženám. Já jsem jen vyjádřil svůj mužský postoj k mottu "Free nipples". :-D

51 Lenin Lenin | Web | 10. srpna 2015 v 21:26 | Reagovat

Prsa jsou druhotný pohlavní znak. Tak to prostě je. A chodit bez trika na veřejnosti nemůžeš ze stejného důvodu, jako třeba nemůžeš obstojně močit vestoje. Nemáš penis. A tvoje prsa jsou vážně značně odlišná od těch mužských.

Spíš nerozumím tomu, proč by se žena musela neustále mačkat v podprsence a muchlat se v kosticích. Vyjít si jen tak v tílku bez nákozenky je zvlášť v létě super, bohužel pak na člověka každej civí jako na kreténa. Tohle mně osobně přijde poněkud zvláštní.

[42]: Obávám se, že jsi mimo. Muž se prsou nikdy nepřekouká. Já sobně musím říct, že kdybychom jednoho dne opět chodili nazí, neustále bych mužům koukala do rozkroku. Pořád. Po roce, po deseti, po sto letech. Prostě jo. :-D

52 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 21:33 | Reagovat

[51]: No jasně. Na ty pohlavní znaky jsme prostě naštelovaný, aby lidstvo nevyhynulo. :D

53 Nebulis Nebulis | Web | 10. srpna 2015 v 22:07 | Reagovat

Ani já nechápu. Všechny holky řeší při převlíkání (třeba na těláku), že by je nějaký kluk viděl v podprdě. Ale když si vezmou plavky, tak se před nima nakrucujou. Kde je rozdíl?! Proto jsem to třeba na táboře jakožto vedoucí neřešila a tričko si převlíkala klidně před oknem, protože v plavkách mě všichni znají. Myslím, že pro většinu holek a obecně lidí je spodní prádlo intimnější než plavky.

54 Ccoco Ccoco | 10. srpna 2015 v 22:53 | Reagovat

Je to tím, že dříve jsme byly my, ženy pro muže otrokyněmi a proto jsme se museli zahalovat a odhalovat pouze když si to někdo přál.
Chlapi se začali odhalovat dříve než ženy a proto je dnes přirozené, že muži mohou chodit bez trička a ukazovat bradavky, za to ženy se neodhalovali vůbec a většina byla vždy stydlivá a proto v dnešní době je nevhodné ukazovat dámské poprsí a hlavně tu jsou okolo nás samý úchylové apod... Já osobně moc nesdílím tento názor, protože ženy by měly být vznešenější než muži, tudíž by se neměly odhalovat tak jako muži. Potom jsou doopravdy děvky.

55 Vēra Nīkē Vēra Nīkē | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 23:15 | Reagovat

[54]: Zajímavý mi tento názor přijde v tom, že začínáš faktem, že se zahalujeme proto, že jsme v minulosti byly brány jako otrokyně a končíš, že kdybychom se nezahalovaly, tak jsme děvky... sweet... :-D

56 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 23:21 | Reagovat

Já si myslím, že by ti jako správný straight edge na profilovce víc slušely bradavky přelepený do dvou x...než úplně obnažený. Jestli se ptáš kvůli tomu...

57 Jana Jana | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 1:06 | Reagovat

Tedy rozdíl mezi plavkami a podprsenkou nevidím - možná že plavky není vhodné nosit dlouhodobě, ale to ani pushupky ne... Každopádně mezi kamarádkami absolutně nechápu, proč to neudělat. Asi bych úplně veřejně neukazovala svá ňadra a bradavky, ale být plošší, nevidím v tom problém. Je to zvláštní, že někdo rozhodl, co se ukazovat smí a co ne - třeba sex v TV, ale v zoo se děti normálně dívají na pářící se zvěř...

58 Kirja Kirja | Web | 11. srpna 2015 v 8:05 | Reagovat

Já jsem nesměla v sedmi letech běhat po naší zahrádce v létě bez trička, protože "už mi rostou prsa".

59 petr petr | 11. srpna 2015 v 9:52 | Reagovat

kdyby takhle přemýšleli všechny holky tak by to byl ráj. Já třeba nechápu holky co se furt stydí se ukázat třeba jen v podprsence. Přitom je to prostě přirozené

60 avant-garde avant-garde | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 10:16 | Reagovat

Takhle po ránu to zní jak příběh z porna.

61 Esenka Esenka | Web | 11. srpna 2015 v 10:19 | Reagovat

Jsem sice feministka, ale zrovna tohle bych nechala tak, jak už je to ve společnosti nějakou dobu zavedené. Ne jen že já bych se na veřejnosti nesvlíkla, ale ani bych se nechtěla na druhý koukat... Ono mimochodem na většinu těch svlečenejch chlapů taky není zrovna pěknej pohled. :D

62 Ančísek Ančísek | Web | 11. srpna 2015 v 10:27 | Reagovat

[13]: Ale podivej se treba na obrazky z antiky. Nebo si vezmi uz jen Raj? Zakryval se rozkrok - muzsky i zensky, protoze tam byla ta odlisnost. Prsa maji ale oba, takze ta na tech obrazcich nikdo nezakryva, nepohorsovalo to tehdy. :-)  :-)

Ja osobne jsem hodne liberalka, takze kdyz dotycny nebude obtezovat okoli a nejak prehnane na sebe upozornovat, at si chodi v ulicich treba nahy v tomhle vedru. Protoze jak jsem cetla na Fb, tohle neni leto, ale demo verze krematoria. :D 8-O  :-|

Navic ke komentarum nade mnou - ja ted brigadnicim v supermarketu a kdybyste videli, kolik chlapu jde i do obchodaku nahore bez a zen s vrchnim dilem plavek... :-P  :-D  :-)
Ja osobne bych tak nesla nikam, nenosim bikiny. Ale at si kazdy nosi, co je mu pohodlne a stara se sakra o sebe? Lidi si nejak moc navykli resit okoli, zatimco pred svym prahem nemaji sami zameteno. :-) 8-)

63 Kája Kája | Web | 11. srpna 2015 v 10:57 | Reagovat

[62]: Zpocení pupkatí chlapi bez triček, děti jen v kalhotkách nebo slipech.. takoví chodí k pokladně mně. Celkem mi to vadí. Doma/v přírodě/někde v soukromí ať se ,,oblékají" jak chtějí, ale mezi lidi je slušné přijít oblečený. Přijít skoro nahý do obchodu mi připadá jako objevit se v národním divadle v teplákovce... :D

64 Neyra Calene Neyra Calene | E-mail | Web | 11. srpna 2015 v 11:21 | Reagovat

Víte... svoboda jedince končí tam, kde začíná svoboda toho druhého. Jedinec není zvědavej na lidi, co lezou venku ve spodním prádle a mě osobně přjde nechutný, kdyby někdo chodil ven s prsama venku... To je trochu prostituce. Trochu víc. Výše použité přirovnání k penisu totiž není daleko od pravdy.

Rozdíl mezi plavkami a spodním prádlem budiž ne ve vzhledu, ale v materiálu a využití... kdybyste se koupali v podprsence, začalo by vám to dřív nebo později vadit, kdybyste celej den někdy seděli v plavkách, nebylo by to úplně ono. Zrovnoprávnění je jako fajn věc, ale berte v potaz nějakou biologii a nějakou cudnost.

A navíc, řešit zrovna tohle v mém věku, je mi taky patnáct, upřímně... To o něčem vypovídá. Nevím proč je trend takový, ale až někdo začne ukazovat svoje slavné bradavky na veřejnosti, bude slovo děvka více než přiměřené. Nehledě na to, že to zákon zakazuje u děvčat už od čtyř let, kdy musí začít nosit na koupaliště vrchní díl plavek ;-)

P.S.: Holky, navíc, když nebudete nosit podprsenky a obnažíte hruď, nebude trvat dlouho a budete miláčky tahat po zemi. Pardon.

65 já | 12. srpna 2015 v 14:49 | Reagovat

Niko, Tvůj názor na chození bez trička nebo i bez toho pod ním je správný a v pořádku. V tomto případě jsi si ale ukousla větší sousto, než dokážeš sníst. Jde o to, že názor většinové komunity kolem Tebe, ať je sebebláznivější Tě nakonec zažene do kouta. A nejsem si jistý jestli někdo už dokázal vyrobit pilulku na zmoudření lidí. :-)

66 Elli Elli | 25. srpna 2015 v 15:59 | Reagovat

Mě se článek líbí, podle mě máš pravdu, když je teplo a nemám plavky a tak, proč bych nemohla chodit v podprsence? Na co si v tom případě kupujeme různobarevné podprsenky když je nikdo neuvidí? :-)

67 Nico Nico | Web | 26. srpna 2015 v 21:58 | Reagovat

Všem moc děkuju za komentáře! Ani nevíte co pro mě tohle všechno znamená! Takový ohlas jsem vážně nečekala :)Respektuji názory každého a jsem moc ráda že jste je vyjádřili slušně :) Moc si toho cením. Děkuju.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama